donderdag 13 augustus 2009

Wel terug maar toch ook weer niet.

Beetje cryptisch ik weet het. We zijn dan wel terug van vakantie. Wat zeg je? Ja het was heerlijk, dank je. Maar toch ben ik in gedachten niet zo met dit blog bezig. Beetje andere beslommeringen aan de kop zeg maar. Dus voordat er hier weer een echte update komt.... dat kan nog wel even duren.

Ben overigens ook met een ander format bezig voor deze digitale beslommeringen. Iets WordPres-achtigs. Moet ook te integreren zijn met mijn foto site www.jackomorren.nl. Maar je weet het: digibeet van de eerste generatie dus dat gaat allemaal nog wel even duren.

Ondertussen, op zoek naar een leuke WordPress template, kwam ik de foto uit de header tegen. Mooie plaat nietwaar? Vond het wel de moeite waard om 'm hier te plaatsten. Houd wel van die mooie oude afgedankte autorommel weet je.

Is er nieuws dan lees je het hier.

5 reacties:

Chris Gerrist Fotografie zei

Als ik je moet helpen met wordpress dan hoor ik het wel. Ik mis nog wel wat mooi dolomieten foto's

Chris

Jacko zei

Nou, da's een mooi aanbod!!

Ik zit er over te denken om m'n gewone fotosite om te gooien naar een WP layout. Heb al wel begrepen dat als je zelf webruimte hebt er veel meer theme's verkrijgbaar zijn.

Maar dan zou ik ook meteen Flickr of Simpleviewer willen integreren. De laatste werkt wat vloeiender maar bij de Flickr oplossing heb je meteen je foto's klaar om te linken naar andere sites. Da's ook wel weer makkelijk.

Dan ben ik nog bang dat m'n e-mail vervalt. dat is gelinkt aan m'n fotosite namelijk en dat mailaccount kan ik NIET missen momenteel met alle Jobtrack en Monsterboard toestanden.

Al met al moet ik nog maar eens goed nadenken over wat ik nou precies wil en dan zal ik eens een liter of wat van die heerlijke Strobisten oploskoffie voor je maken. heb nog wel wat over van de vakantie... :-) De roze koeken haal ik vers.

FRANK103 zei

Hoi Jacko, welkom thuis!

Ach die updates, doe maar rustig aan hoor, ik wacht wel 10 minuten!

Jacko zei

Dat worden de langste 10 minuten van je leven Frank!

FRANK103 zei

Langer dan die 1 minuut bij de tandarts kan toch niet Jacko!