zaterdag 11 juli 2009

Maasvlakte.

Vrijdagavond met Roeland en Gerard naar de Maasvlakte geweest. Tjonge zeg, wat is het daar groot en uitgestrekt. Pfffff. Beetje langs de Nieuwe Waterweg en zo gereden in de Muesli Mobiel van Roeland. Rijdt niet verkeerd moet ik zeggen.
Deze keer meer bootjes en dat soort zaken gefotografeerd. Volgende keer wil ik raffinaderijen en buizenstelsels gaan doen. Beetje ruiken aan HDR dan ook lijkt mij.

Onderstaande platen allemaal met de Tamron 10-24. Wel wennen hoor zo'n enorme beeldhoek. Ben ook nog een beetje op zoek naar wanneer ik zo'n UWA nou het beste in kan zetten. Veel oefenen nog, gaat het vanzelf steeds beter.




3 reacties:

Gerard van Dongen zei

beetje pech met het weer. Echt een lensje voor heftige wolken ;-)

Jacko zei

Inderdaad ja. Verloopfiltertje zou ook geen kwaad kunnen. Belichten is ook lastig, op 10 mm heel veel lichte lucht naar binnen namelijk.

FRANK103 zei

Ik had zo'n lens mee moeten hebben naar Frankrijk, waren die kastelen heel wat beter op de foto gekomen!

NB:
1 foto's lijken niet allemaal even scherp, heb je met een statief foto's gemaakt of uit de hand?
2 Bij 18 mm heb ik al veel last van vertekening (jaja, standaard lens van 49 euro). Heb je dat digitaal gecorrigeerd of de horizon in het midden gehouden?