zaterdag 11 juli 2009

Megaantje.

Ooit eens een foto gezien van deze Mercedes SL300 Gullwing. Foto was recht van achteren gemaakt en op beide voorstoelen waren flitsers gelegd die naar boven wezen. De achtergrond was diep zwart en door de flitsers waren het interieur en de openstaande deuren perfect uitgelicht. Schitterende foto.
Maar dat kan natuurlijk ook met een Megane. Onze Megane. Flitsers d'r in, Cactussen d'r aan, D300 als commander en knippen maar. Viel nog niet mee moet ik zeggen. De commander moet even gemodificeerd worden met een jofele antenne voor betere signalen naar de flitsers. En de flitsers moeten worden voorzien van klittenband rondom de kop zodat ik daar stukken karton, gobo's, aan kan "plakken". Nu was het licht niet te sturen en heb ik allerlei kunstgrepen toe moeten passen om het enigszins fatsoenlijk te krijgen.

Wordt vervolgd dus.


Foto's klikbaar.

5 reacties:

Chris Gerrist Fotografie zei

Super gaaf....

het is je erg goed gelukt.

Chris

Chris Gerrist Fotografie zei

Waar heb je deze foto gemaakt? Zon mooie blauwe vloer...

Chris Gerrist Fotografie zei

Ik zie het al, tungsten en bij jou op de oprit.
Deze is echt geweldig... ik heb hem al een paar keer bekeken :-)

Ik zie hem nog niet op DR...

Chris

Jacko zei

Nee hoor, A en op het industrieterrein.

FRANK103 zei

Mooi hoor! Nu nog eens leuk een paar foto's verkopen en dan staat er straks echt zo'n mercedes in de garage!