donderdag 26 juni 2008

Sundowner

Zoals ik in het bericht hieronder al schreef kreeg ik inspiratie door de zonsondergang die ik vanuit de achterdeur fotografeerde. Daarom ben ik eens een avondje de Betuwe ingetrokken. Op aanraden van Chris. Naar Driel ben ik geweest, de sluizen. Helaas waren zo gesloten maar evengoed zorgen ze zo ook voor een mooi en herkenbaar silhouet.

Na een drie kwartier ging ik naar huis. Het zag er niet naar uit dat de lucht nog rood zou kleuren. Ik reed in de auto de dijk op en wat zag ik? Inderdaad: knalrode zonsondergang. Toch een leuke toegift moet ik zeggen.










2 reacties:

FRANK103 zei

Toch weer een voorbeeld dat je foto's op een blog niet zo goed uitkomen als op een groter formaat zoals je die bij digirelax/digireflex kan laten zien dmv deeplinken.
Mijn foto's gaan ook van 4mb naar 70kb, verbazingwekkend dat er dan toch nog een leuk plaatje over blijft!

Jacko zei

Je kunt deze ook klikken hoor. Gaan dan naar getzelfde formaar als op de genoemde fora.