zondag 20 juli 2008

KEMBA XIV, op een haar na

Zijn we klaar. Nog even de spiegel in de kaptafel zetten met Handy Andy Herman de Buurman samen en de wand nog een keertje schilderen. Voor de derde !! keer maar liefst. Kleurtje "klei" op de muur. Kleurt prima bij de gordijnen moet ik zeggen. Dan nog even de afwerklatten tegen het plafond aan maar dat is voor Kemba herself.

Oh Jack, misschien moeten we de bladen van de sidetable even afschuren en dabn whitewashen. Zou dat mooi zijn denk je? Naaa, als het niks is kun je het altijd weer afschuren en gewoon weer lakken toch? Jack?




6 reacties:

FRANK103 zei

Bof jij even dat het in Nederland matig weer was /is. Heb je toch niets in de tuin te zoeken....

Jacko zei

Zo is het Frank!

Waar jij was, was het daar redelijk weer?

FRANK103 zei

Gardameer, iedere dag 30 graden en heerlijk zwembadweer (ik houd niet zo van zwemmmen in water waar ook vissen zwemmen).

Jacko zei

Wellicht houden vissen er ook niet van als wij ons in hun habitat begeven...

FRANK103 zei

Ik kan me daar in mijn geval wel iets bij voorstellen....

Jacko zei

Misschien moesten ze bij die meren ook zo'n douche maken. Net als bij een zwembad weet je wel. Eerst douchen en dan pas het meer in.