woensdag 20 mei 2009

Niks te melden.

Gisterenavond was het weer raceavond ik huize the Slipper. Helaas mocht ik alleen Mr. Sparky ontmoeten. Dhr. Klift the Drift had de laatste competitiewedstrijd met zijn elftal. Ze zijn periodekampioen geworden! Hij schijnt er een extra Fristi op gedronken te hebben...

Over drinken gesproken. Mr. Sparky had een Hertog Jan met een wel heel bijzondere smaaksensatie. Na een klein slokje keek hij mij aan, "deze smaakt niet goed Jack!" Jack giet oude fles leeg en geeft een nieuwe fles. En ook hier trok hij hetzelfde gezicht bij. Totdat hij op het etiket las dat het een Weizener was.... Tja, Hertog Jan is ook al niet meer wat je ervan verwacht zullen we maar zeggen.

Mr. Sparky had, zoals altijd, vlot een baantje liggen. Natuurlijk uitgaande van DE bocht. Doel was om deze avond een leuke gevarieerde baan te leggen en deze softwarematig bij te houden tijdens het uitleggen op de vloer. Uiteindelijk hielden we 3 lullige baanstukken over en waren het eerste en het laatste baanstuk 11 mm van elkaar verwijderd. En dat op een rijlengte van 13,49 meter. Niet slecht. Helaas kan ik het resultaat niet laten zien omdat ik een verkeerde knopcombinatie op het toetsenbord gebruikte.... Gelukkig hebben we de print nog want de camera heb ik deze avond niet ter hand genomen. Even geen zin an...

Al met al een erg leuk baantje wat we de volgende keren gewoon weer zo gaan leggen. Maar na een keer of één maken we er ook een gerewirede verjaardagvariant op want Pistolen Paultje loopt wel erg te leuren dat hij ook wel eens een keertje een rondje wil rijden. Nou mannetje op 27 juni is het zover. Mijn verjaardag = jouw ontmaagding. Het doet niet zeer beloof ik je.

Om nou alleen maar tekst te plakken is ook zo wat. Kunstwerk vanuit de Keukenhof. Geen idee wat het voor moet stellen dus suggesties zijn welkom