vrijdag 1 mei 2009

Simia Buitensport

Vorige week foto's gemaakt "in opdracht" van het hardloopmaatje van Annemieke. In het pittoreske Otterloo heeft zij, samen met haar partner, een buitensportbedrijf. Klik maar eens op www.simia-buitensport.nl voor meer info.

Voor de site, die onlangs een nieuwe jas heeft gekregen, moesten nog wat extra foto's worden gemaakt. En ja, dat wilde ik wel!

Het was heerlijk weer die dag. De zon scheen uitbundig, de temperatuur was prima, de gasten waren gezellig, de gastvrouw en gastheer attent dus wat wil je nog meer? Ik niet zo heel veel, dat weet je.

Natuurlijk heb ik veel meer foto's geschoten dan deze vijf. Maar op dit blog blijft het hierbij. De eerste herken je wel als klimmen op een klimwand. Ruim 13 meter hoog dat ding. En mobiel dus als je nog eens wat zoekt voor je 90ste verjaardag... De laatste drie hebben "kratklimmen" als thema. Het klinkt wat sullig maar ik vond het geweldig om te zien, en de deelnemers vonden het geweldig om te doen.

4 reacties:

FRANK103 zei

Ik vind het erg registrerende foto's Jacko, juist op jouw blog, waar verder toch geen bezoeker komt, had ik wat experimenteel/creatief werk verwacht! Maar die heb je vast gemaakt, laten zien dus!

Jacko zei

Sorry Frank, alleen registrerende foto's deze keer.Ik stond in die modus geloof ik...

Chris Gerrist Fotografie zei

Ik heb het al gezien... niks voor mij zo'n klimwand. Als ik de verkeerde sokken aan trek begin ik al te bibberen laat staan dat ik 20 meter moet klimmen. Nee, laat deze man maar gewoon op de grond staan. Je had lekker weer en een mooie diep blauwe lucht. Lever gelijk al een heel prettig beeld op.

Chris

Jacko zei

Ik heb in PS de lucht geselecteerd en toen daar wat aan het zwartpunt getrokken. Wrrd er mooi blauw van...