maandag 26 mei 2008

The days after

Nou ik heb de vuurdoop gehad hoor. Een bruiloft fotograferen. Ik had het zeker niet onderschat en mij zeer goed voorbereid en toch vond ik het een hele zware dag. Om 12.00 was ik op de locate om voor de laatste keer te verkennen. Om 12.45 kwamen de gasten en begon het spektakel. Zo ongeveer om 01.05 maakte ik de laatste foto van de in totaal 825......

Vooral het deel rondom de ceremonie en de "echte" foto's van het bruidspaar waren moeilijk. Zeker het regiseren van het stel tijdens de officiële shoot was lastig. Totaal geen ervaring mee. Maar dat wisten we allemaal. De rest van de dag is eigenlijk "gewoon" reportagefotografie. En dat ligt mij wel. Zitten dan ook hele mooie foto's tussen. De fijne sfeer van de dag is prima gepakt.

Binnenkort zet ik er hier wel een paar neer.

2 reacties:

FRANK103 zei

Geen mensen vergeten op de foto te zetten?

Jacko zei

Volgens mij staan ze d'r allemaal op Frank.

Na het maken van de eerste groepsfoto (ruim 50 man) ben ik heel demonstrafief gaan tellen op mijn display of ze d'r inderdaad welallemaal op stonden...Brak de spanning wat.