donderdag 22 mei 2008

Morgen is de grote dag.

Dat Hans en Janneke gaan trouwen. En omdat er toch iemand de foto's moet maken scheur ik maar naar Borne rond een uur of 9.

Hans is een ex-collega en vroeg, nadat hij vertelde dat hij ging trouwen, of ik die dag de foto's zou willen maken. Ik heb nog geprobeerd hem ervan te weerhouden maar er was geen beginnen aan. Het moest en het zou.

En zo is het gekomen dat als ik nu naar rechts kijk ik zie:
D50 met SB600, gemount een Tamron 17-50
In de tas een 80-200, 105VR macro en een 50 mm standaard objectief.
Snelladers, 4 gieg aan geheugen, reserve accu's en oplaadbare batterijen.

In de andere fototas zit een D200 met ook een SB600 met gemount een 85 mm portretobjectief. Flippie bedankt voor het lenen van body en flitser! Ook hier accu's, laders, batterijen en schoonmaakspullen.

Dan staat er nog een laptop om direct te kunnen backuppen en een presentatie in elkaar te draaien tijdens het diner. Is een leuke binnenkomer voor de gasten. Daarnaast een kabelhaspel, verdeler, GSM, geld en een stevig statief.

Het intake gesprek met het bruidspaar is geweest en ik heb wat voorbeelden laten zien vanaf diverse websites. Mijn eigen favoriet heb ik tot het laatst bewaard. En toen werden ze ook pas enthousiast! Ik kan dus gewoon fotograferen zoals ik het het liefste doe. En da's meer dan prettig!!

Morgen dus nog eens naar Borne en zondag ook nog een keer. Dan moet ook de geleende camera nog terug naar Amersfoort. In totaal rijd ik dus zo'n dikke 700 kilometer. Wordt gelukkig betaald.

Je moet wat over hebben voor een leuk stel en een hobby!!

2 reacties:

FRANK103 zei

Succes Jacko!

Gaat je gerust lukken, laat je hier een paar opnamen zien?

Jacko zei

Hert is achter de rug. Van 12.00 tot 01.00 fotograferen en allert zijn gaat je niet in de kouwe kleren zitten kan ik je vertellen.

Maar het was leuk om te doen en er zitten een paar moie tussen hoor.

Die komen niet alleen hier maar wellicht ook op een paar fora.