donderdag 9 april 2009

Daar gaat 'ie dan!!

Dinsdagavond iets voor 8 uur. Vlug de spullen uit de kelder gehaald om te laten anti-chambreren. Op de grote kist een baan die ik wel eens zou willen leggen. Pleasuredome van JeeWee van Racebaaninfo.nl. Het zal er helaas weer niet van komen vanavond.
Want terwijl ik dochterlief naar bed breng hoor ik al allerlei geluiden beneden. The Rewireman just entered the building. En inderdaad, daar gaat mijn plan.

Even later komt Dimi ook binnenvallen en is het spul, en daarmee ook de dekselse jolijt, compleet.
Op de achtergrond Tijss aan het bier en met een wel zeer kritische blik kijkend naar the Rewireman. Gemengde technieken, nat in nat, spanning tussen lijn en vlak en Carrera blijken hand in hand te gaan.
De Bocht zoals die standaard door the Rewireman wordt gelegd. Moet zeggen dat het ook wel een zeer lekker rijdend boggie is hoor. Zeker als je 'm rechtsom rijdt op de binnenbaan. Echt 1 lange driftpartij. Ik moet toch eens een keer een plaatje MDF halen en voor de totale bocht een slipstrook maken. Wordt de feestvreugde nog verder verhoogd.

Jongentjes hij was weer geweldig. Doen we nog eens.

3 reacties:

FRANK103 zei

Coole bocht maar zelfs van foto's van zo'n circuit op de grond krijg ik zere knieën!

Jacko zei

De kunst is om op een krukje te gaan zitten op een dusdanig strategische plaats dat je met simpel opveren bij een ontspoorde auto kunt komen. Als je dat met 3 man doet gaat het precies goed.

Meestal....

Oei m'n rug!

JeeWee zei

Ik ben benieuwd hoe Pleasuredome er met Carrera baanstukken uit gaat zien.
Succes ermee.