maandag 20 april 2009

Strobistenmeeting in Ede

Zaterdag 18 april, strobistenmeeting in Ede. In het graffitihol waar jullie al eens foto's van hebben gezien. In totaal 20 fotografen en 15 modellen. Fotografen van zeer ervaren tot goedbedoelde amateur (zoals ik) en modellen van zeer netjes en gekleed tot ruig, wild en very gothic!

Uit de laatste catagorie heb ik Tessa, nickname Killer Queen, gevraagd om model te staan. Nou dat ging best moet ik zeggen! Vreselijk aardig en vooral: heel geduldig. Hieronder een paar plaatjes van haar.

4 reacties:

FRANK103 zei

Wet Jacqueline the slipper hiervan? Ik bedoel: dat je leuke - in het leer geklede - dames veelvuldig op de foto zet? Zo ja, zou je mij dezelfde smoes willen mailen......

Geslaagde foto's trouwens!

FRANK103 zei

wet = weet


(10 vingers blind is soms merkbaar?)

Jacko zei

De 10 vingers niet, blind wel!!

Ze weet alles wat ik doe. Sterker nog, ze vond het wel leuke kleding!!

Chris Gerrist Fotografie zei

Het blijft een lekker setje foto's om naar te kijken.

Chris