donderdag 9 april 2009

Vergeet je slipstroken niet!

Er is best wel een grote ton vol met baanstukken voorradig. Kun je leuke banen mee leggen hoor. Erg leuke banen zelfs.
Maar als je in de buitenbochten rijdt ga je nog wel eens naast de baan als je iets te fanatiek gas geeft. Als je in een vloeiende powerslide de bocht wilt nemen zeg maar.

Je zou wensen dat we een zwikkie baankanten hadden. Nou die hadden we ook wel volgens Dimi maar ze zaten gewoon niet in de ton. Ze lagen gewoon thuis. Volgens oud Duits gebruik "zu Hause".
Dus heb ik gevraagd of hij ze mee wilde nemen. Ik moest me er niet al te veel van voorstellen sms'te hij terug. Nou dat heb ik ook niet gedaan maar zelfs dat was nog te veel!
Wat ik ook paste het werd nergens wat. Niet aan de buitenkant, niet aan de binnenkant, niet op het rechte stuk en zelfs niet in de lucht. Zeg Dimi, wat denk je zelf?

3 reacties:

FRANK103 zei

Duitse slipstroken zijn niet per se logisch bruikbare slipstroken!

Volgens mij is deze bedoeld voor de bratwurstverkafer!

Bitte auch senf dabei....

FRANK103 zei

verkafer?

verkaufer!


Met die Europese eenwording wordt het zo helemaal niets!

Scrapitz zei

oh dus...