maandag 6 april 2009

Persen, persen!!

Er klonken vreemde geluiden uit de koelkast. Erg vreemde geluiden. Soort van kreunen en steunen. Ergens klonk het me bekend maar ik kon d'r niet zo 1-2-3 de vinger opleggen.
Snel een ruk aan de bovenste greep want het werd nou toch wel heel vervelend die herrie. Soort van blaasgeluiden klonken er tussendoor.

Toen ik de deur open deed klonk er een kreet van bevrijding vanuit het binnenste. En ineens herkende ik de geluiden: er was wat gebaard!!
De boreling heb ik lekker laten liggen waar hij lag. Strak tegen de achterwand. Daar is het immers het koudst.

2 reacties:

FRANK103 zei

Eén flesje maar? Dat wordt afzien vanavond!

Jacko zei

Dat flesje is leeg ondertussen maar gelukkig is er nog meer! En da's maar goed ook.

Trouwes geweldige foto's gemaakt net. Volop actie.