dinsdag 24 maart 2009

Eindelijk!!

Het zal een aantal van jullie wel bekend zijn dat ik helemaal gek ben van de Gulf kleuren. Babyblauw met een oranje band.

Die kleuren kom je veelal tegen bij slotcars. Daar heb ik er al wel een aantal van gehad. Maar voor mij gaat het eigenlijk nog wel wat verder. Er staat hier bijvoorbeeld in de keuken een babyblauwe Smeg koelkast. Je raadt het bijna goed. Daar stak de vrouw des huizes nog net een stokje voor maar ik had daar best door een autospuiter een oranje band op willen laten spuiten. Mooi man, echt een unieke koelkast met een verhaal.

Zo ben ik ook al een tijdje op zoek naar een shirt, polo, rugby of jack (al dan niet the Slipper) in de Gulf kleuren. Nooit echt voor kunnen slagen. Wel eens wat gevonden maar net niet wat ik zocht. ja ja, kieskeurig ben ik ook nog.

Totdat ik afgelopen zondag een eindje ging fietsen en hier in Ede bij de Setpoint een shirt in de etalage zag hangen: in Gulf kleuren!! Prachtig shirt van State of Art, toch al een prettig merk vind ik, met mooie details. Maandag direct om 17.00 sharp vanachter mijn bureau op de fiets en als een speer naar de winkel. Mijn maat uit de stapel gegrist en afgerekend.

Ik ben rondom gelukkig.

Wat niet iedereen weet is dat de eigenaar van het Nederlandse (!) merk State of Art een zeer groot autosport liefhebber is. Dat zie je dus ook terug in de collectie. Deze polo is uit de Targa Florio serie. Is nog veel meer van te koop. Ze zien me daar nog wel eens terug de komende weken denk ik zo.

4 reacties:

Gerard van Dongen zei

Smullen. er is een tijd geweest dat ik waarschijnlijk met een slaapzak (lichtblauw met oranje rits) voor de deur zou liggen ;-)

PorscheHarry zei

Dat merk uit Lichtenvoorde? Die man met die vele Porsches? :-)

FRANK103 zei

Cool Jacko! Gulf kleuren zijn heerlijk fris!

Jacko zei

Het shirt doe ik dan ook vooral in de winter aan. Zonder hemd of jas. Dan zit het niet fris maar gewoon koud!!