zondag 1 maart 2009

Nieuwe Lambo.

Zaterdag weer eens naar Klaas geweest. Bakkie koffie gedronken, beetje gekletst en natuurlijk wat spulletjes gekocht. Gescoord een 2-tal bochten nummer 2/30 en ook 2 stuks bocht 3/30. Er lagen ook behoorlijk wat slipstroken maar helaas niet van de bochten waarvoor ik ze wilde hebben.

En ik vond dat er een nieuwe auto moest komen. Zat erg te twijfelen tussen een Porsche in Gulf jas en deze Lambo. Uiteindelijk heb ik Evelien laten kiezen. Mooie bak moet ik zeggen. Binnenkort maar eens een baantje leggen en het apparaat raceklaar maken. Lijkt mij wel een uitdaging om het ding magneetloos en met lood erin lekker rond te laten gaan. Misschien moest ik dat komende donderdag maar eens bij 't Kasje gaan doen!!

4 reacties:

FRANK103 zei

Schitterende kar! Zelf twijfel ik nog over zo'n slot it F40, gewoon omdat ik dat een van de mooiste auto's ooit gemaakt vind. Maar ze zijn al nergens meer te krijgen in rood, dus dan wordt het gewoon weer een trein!

Steffer zei

103 en een F40? Hij l*lt er veel over maar schaft er nog steeds geen eentje aan. Enne....je kan hem ook rood maken...hahaha...

Jacko zei

Als ze nog maar zo sporadisch te koop zijn wordt het waarschijnlijk ook rood staan....

Is een erg mooi model die Lambo. Net als ik. Sterk, gespierd en te zwaar voor z'n lengte...

PorscheHarry zei

Mooie Lambo, 't weliswaar geen Porsche, maar met deze krachtpatser kan je ook voor de dag komen.