maandag 30 maart 2009

Fleurige details in de regen.

Daar stonden ze dan. De fleurige stoelen in de druilerige regen op een in en in trieste zaterdag in het Open Lucht Museum. Nadat ik de koffie op had en de modellen weer op het punt stonden om naar buiten te gaan heb ik wat plaatjes geschoten van de kunststoffen kunstwerkjes. Beetje postprocessing er overheen, stevig aan de schuiven gaan hangen en dan krijg je dit.

Zeg nou zelf: op dit fleurige stelletje zou je toch zo gaan zitten ondanks dat het regent?

3 reacties:

FRANK103 zei

Tja, kopje koffie erbij, stukje appeltaart met slag. Ik zou gaan zitten!

Jacko zei

En een natte reet krijgen zeker?

Binnen kon je ook zitten. Ook koffie, ook appeltaart en inderdaad ook slag!

FRANK103 zei

Nee, die natte reet hoeft van mij niet zo. Maar koffie en appeltaart met slag lust ik wel!