maandag 3 maart 2008

Actie = reactie

Een van de dingen die ik zo leuk vind aan bloggen is het interactieve aspect eraan. Het watte? Het INTERACTIEVE oekel. Dat je kunt reageren op de berichten die er staan. En daty een ander weer kan reageren op jouw reactie.


Er zijn een aantal mensen die dit blog bekijken maar nooit een berichtje achterlaten. Natuurlijk hoeft dat niet maar het is wel leuk. Mochten die mensen koudwatervrees hebben : troost je, je bent niet alleen. Uw blogger heeft er ook stevig last van. Zeker als het om digitale zaken gaat. Daarom een korte handleiding.

Stap 1
Onder elk bericht staat een zinnetje met daarin de datm van plaasting, een type bericht en het woord REACTIE. Dat woord is klikbaar. Doe dat.
Stap 2
Dan verschijnt dit venster. Schrik niet van het woord "beveiligde items". Heeft niets met virussen of zo te maken. Mensen die zelf een blog hebben kunnen dat voorzien van een fotootje. dat wordt getoond bij berichten die zij plaatsten. Klik dus gewoon op "ja"

Stap3
In dit venster kun je je reactie typen. Gewoon met je eigen toestenbord ook nog! Sluit af met je eigen naam als je geen blogger bent. Ben je dat wel vul dan de twee veldjes onder het bericht ook even in. Maar dat wist je als Blogger al wel.

Daarna klik je op "reactie publiceren" en klaar ben je.

3 reacties:

FRANK103 zei

Alleen als ik roep dat ik (weer) ga stoppen trek ik een lading reacties op mijn blog, doorgaans laten van de 34 dagelijkse bezoekers er maar 2 een bericht achter, veelal dezelfde 2 bezoekers (Brillie en Renesmurf). Het geheim voor meer reacties is misschien ook altijd weer een reactie plaatsen op een reactie of je bericht afsluiten met een vraag. Ik weet et niet, maar als jij toch weet hoe je meer reacties moet genereren hoor ik da graag van je!

Succes!

Jacko zei

Doe d'r eens een handleiding bij zou ik zo zeggen?

Bedoel je dit met een vraag?

FRANK103 zei

Ja, dat denk ik wel, maar al ik me vergis dan moet je het zegegn hoor!