woensdag 5 maart 2008

Witte fietsen meeting

Ik ben lid van een aantal fotofora. De leukste is toch wel Digirelax van camerakameraad Chris. Niet omdat daar nu de gezelligste mensen komen maar gewoon omdat dat forum uitgaat van het organiseren van meetings in den landen. Je gaat dus heel concreet met een aantal gelijk gestemden op pad. Allemaal een camera en roze koeken mee en op pad!

Hierdoor leer je elkaar op een leuke en ontspannen manier kennen, vandaar DigiRELAX, en kun je bij het plaasten en becommentarieren van foto's gewoon veel beter met elkaar door de bocht. Je hebt de meeting immers zelf ook meegemaakt! Daardoor zijn die mensen het gezelligste publiek van alle fora, gewoon omdat je ze persoonlijk kent.

Een aantal van die geweldige meetings vind je terug op mijn fotosit http://www.jackomorren.nl/ onder reportages. Zitten grappige bij maar die naar Ieper en Verdun waren vooral indrukwekkend. Lees maar waarom. Ze zitten in ieder geval in mijn herinnering verankerd.

In de winter wordt er wat minder georganiseerd. Veel te koud. We zouden een dierentuin als Burgers Zoo kunnen bezoeken natuurlijk maar dat idee krijg ik ook pas nu ik dit stukje type....

Op 16 maart gaan we met een paar man naar de Hoge Veluwe. Allemaal op een witte fiets met dikke platte banden en dan lekker rondcrossen door het stuifzand. Ik hoop dat het een beetje droog is met een klein zonnetje. Heb je van die mooie Hollandsche luchten en dat staat zo mooi bij de scheefgewaaide dennebomen! Kröller Müller kunnen we ook nog in natuurlijk. En jachtslot Sint Hubertus is ook van de buitenkant fotogeniek.

Wie weet maak ik ook wel een foto van de medemeetingmakkers! Ik heb d'r vies zin in in ieder geval!!

Zin om mee te gaan? Meld je gewoon even aan via www.digirelax.nl en laat hier een reactie achter. Verzorg ik de rest wel voor je.

4 reacties:

FRANK103 zei

Lijkt me lollig zo'n witte fietsen meeting

wat zeg ik, ik ga mee!



Gelukkig stond ik al op het lijstje van de deelnemers


Niet vergeten roze koeken op het boodschappenlijstje te zetten!


NB neem je nog minderjarigen mee?

Jacko zei

Ik neem geen minderjarige mee tijdens mijn zeer schaarse persoonlijke quality time.

FRANK103 zei

Ik wist niet dat je boos werd.....

Nou, dan laat ik die van mij ook thuis. Bespaart mooi weer een aantal roze koeken.

Moet trouwens nog zien dat het uitje doorgaat, eentje is thuis aan het verbouwen, eentje stapt in een bootje en moet onder het mes, een heeft geen fiets en de laatste moet ook zijn forum beheren.

Hachelijk?

Jacko zei

Ik vergat de :-) geloof ik.... En dat op m'n eigen blog ook nog!

Het zal allemaal best goed komen Frank. Denk ik...