zaterdag 8 maart 2008

Ouwe jongens krentenbrood

Afgelopen donderdagavond maar eens naar 't Kasje geweest. Was al een fors aantal maanden terug en ik wilde die sfeer nog wel eens proeven. Nou ik kan je zeggen dat de sfeer als vanouds smaakte! Als ouwe jongens krentenbrood dus. Binnen 30 minuten al de kramp in de kaken van het lachen. Dat gebeurd niet vaak nee. Heerlijk.


Hieronder staan de auto's warm te draaien voor de race. Op de achtergrond de smeermiddelen voor de banden. Hongaars snorrevet voor de kenners.


We waren met z'n vijven. Da's te weinig voor een "echte" race. Dus werd er een alternatief uit de hoed getoverd : zeven minuten rijden in baan 2. Omdat ik geen spullen had mocht ik kiezen uit wat de leden meegenomen hadden. Dat ik met de ACE pro3 van Harry gas wilde gaan geven was mij al wel duidelijk. Wat een heerlijke regelaar zeg. Na drie deelnemers wist ik ook de auto: de Porsche Halvoline van maatje Andrace. Het voelde ook na zoveel maanden zeer vertrouwd. Ik heb heerlijk redenen, mooi constant ook. Endurance type ben ik dus.


Hieronder, en boven, twee auto's die Andrace gepimped heeft. Vooral de Porsche is een prachtige wagen. Lekker laag op de velgen. Mooi gedaan hoor.


Ik heb een heerlijke avond gehad jongens, bedankt. Kom zeker nog eens langs.

3 reacties:

FRANK103 zei

Gewoon een koffer kopen, regelaar (slot it) en wat onderdeeltjes en je bent weer op weg!

MTRC is van plan komende halfjaar een 'besloten' racemiddag te organiseren. Ik houd je op de hoogte!

Jacko zei

Het kriebelt inderdaad weer Frank.

FRANK103 zei

Ik ben niet zo van het rigoreus verkopen van hobby-artikelen. Ik gooi het onder in een kast of in de hoek. Heb ik er na een jaar nog niet naar gekeken, dan gaat het weg. Of ik bewaar het nog een jaar. Ik wijs gemakshalve even naar mijn Koga die al 12 jaar aan de muur hing....