zaterdag 12 april 2008

Even een rondje hoor.

Op het moment heb ik een aderbarstende pijn onderin m'n rug. Is vorige week op komen zetten en gaat maar niet weg. Gisteren bij de fysio geweest en gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. Het is dezelfde kwaal als altijd: m'n opspelende gescheurde tussenwervelschjf.... Ooit opgelopen door iets te fanatiek van een muurtje te springen tijdens het klussen. Bij wat te zware of langdurige belasting speelt dat scheurtje weer op. Is gewoon een zwakke plek geworden.

Maar goed, het was wel ernstiger geworden dan de vorge keer dat ik bij de fysiomeneer zat. Komende dagen heel erg rustig aan doen. Absoluut niets tillen en zeker geen huishoudelijke taken als stofzuigen. "Jippie!!" dacht ik. Totdat het vanmiddag een uur of 4 was. Ik klom tegen de muren op van verveling. Vlug de camera gepakt en even een rondje met de auto. Achter op het industrieterrein een mooi plekkie gevonden om zonsondergangen te fotograferen. Die plaats ik hier nog wel eens natuurlijk.

Raad je even wat foto 1 is?



4 reacties:

FRANK103 zei

Een koplamp! (Peugeot 307?)

Heb gisteen de D300 van mijn nicht Elle vastgehouden (met een 18-200 erop), maar dat wordt zo'n bejaardentrolley. Zwaarder is beter? Auw!

Jacko zei

Koplamp? Ja. 307? Nee...

Lijkt mij wel wat hoor zo'n D300. Heb in mei een bruiloftshoot en mag dan als extra camera de D200 van Flippie lenen. Ik denk dat die bij het teruggeven ook aan m'n handen geplakt zal zitten....

Ben toch wel een beetje een gearhead aan het worden als ik niet oppas.

FRANK103 zei

Kan je die D200 niet voor een leuke prijs kopen van André? Hij heeft dat ding toch al vervangen door een D300!

Jacko zei

Nee Frank, als de D50 op is komt er of een D80 of een D300.

De D80 kan zo worden aangeschaft da's het probleem niet. Voor de hobby ook goed genoeg. Wil ik echter een D300 dan vind ik dat ik daarvoor het verschil in aanschaf met de D80 moet terugverdienen door betaalde fotografische nevenactiviteiten. Lees: betaalde opdrachten.

En dat laatste zal niet een oudig zijn. Maar wel een uitdaging natuurlijk.