dinsdag 8 april 2008

KEMBA IX

Jullie dachten natuurlijk dat er helemaal niets meer gebeurde in Casa Morren! Nou dat hebben jullie helemaal mis! Er gebeurt van alles. Maar niet door de vrouw en heer des huizes. Nee, wij hebben nu gewoon mensen ingehuurd. Heel simpel. Het duurde allemaal veel te lang en doordat mij rug momenteel helemaal niet mee wil werken zochten wij dus mensen die wel mee willen werken. En die hebben we gevonden.

Afgelopen maandag is Ludo de elektrieker weer langs geweest. Hij heeft de spotjes netjes aangesloten en ingebouwd. Ziet er keurig uit en geeft ook een heel leuk sfeertje als ze aan zijn. Dimmertje erop en ook voor de extra sfeervolle momenten in de echtelijke sponde is er voldoende licht te maken...

Vandaag was meneer Helms hier. Hij heeft netjes de plinten geschilderd. Ja inderdaad, ik had het plintentrapje voor 'm klaar gezet hoor. En hij zou ook behangen. Twee wanden zijn al behangen en morgen wordt de rest van een papiertje voorzien. Ook dat ziet er keurig uit.

Door mijn rug en familie omstandigheden heb ik de twee afgelopen zaterdagen niet aan de vloeren kunnen werken. Helaas moest ik de stoffeerder dus afbellen. Die komt nu 15mei. Is ook een mooie datum. Heb ik wel even tijd om dat voor te bereiden. En mocht dat niet gaan, rugtechnisch gezien, dan huur ik een paar Polen in. Ja echt! Er werd pas een foldertje door de bus gedaan met daarop een prettig wervende tekst voor een uizendbureau met Poolse werknemers. En aangezien Nederlandse klussers gewoon de hoofdprijs vragen hebben die mensen mijn sympathie. Van horen zeggen zijn ze keurig in de omgang en werken ze snoeihard door. Lijkt mij wel wat.

We zullen maar zeggen : "van de schilder word je wilder". En "de rol van de behanger is altijd langer".



2 reacties:

FRANK103 zei

"mij rug momenteel helemaal niet mee wil werken"
Die Nikon 80-200 ED VR etc is zwaarder dan ik dacht! En indirect kost die ook heel wat meer dan ik dacht (behanger, schilder etc...)
Ik zeg: Nikon is hachelijk!

Jacko zei

Je hebt helemaal gelijk Frank. Ik ga morgen bij de fysio ook niet vertellen dat ik een Nikonian ben!!