woensdag 23 april 2008

I smell Urbex!!

Vorig jaar met een stel camerakameraden op Urbex geweest bij de Enka hier in Ede. Was erg leuk om te doen. Deze week reed ik langs een pand wat op de nominatie staat om door wat mensen ge-urbexed te worden!

Even wat platen door het gaas heen geschoten. Het is niet zo groot dus een uurtje zal lang genoeg zijn. Hoe het van binnen is weet ik niet maar de buitenkant ziet er prettig vervallen uit. Mooie graffiti ook. Is best wat van te maken Chris. En om de avond vol te maken weet ik ook nog wel een zooitje vevallen schuren te staan.

We moesten zo half mei maar eens een poging gaan wagen lijkt mij.

Prikkeldraad en gebroken borden met "verboden toegang" maken niet meer zo veel indruk als je op het Enka terrein bent geweest.






5 reacties:

FRANK103 zei

Hoewel het belang misschien minimaal is blijft het 'inbreken' (lees: strafbaar gedrag) en moet ik het helaas laten afweten. Urbex op dit soort lokaties moet ik voorbij laten gaan.

Snif.....

Jacko zei

Wees toch eens een ongehoorzame burger man! Breek er eens uit. Of in... :-)

Jacko zei

Wees toch eens een ongehoorzame burger man! Breek er eens uit. Of in... :-)

FRANK103 zei

Ik leg het je wel een keer uit, maar bepaalde beroepen ben je 24 uur per dag!

Jacko zei

Ik weet voldoende van je om het te snappen Frank. En ik geef je gelijk ook nog!

We zoeken een keertje een legale.