maandag 22 september 2008

Airborne in kille cijfers

We waren met z'n vieren. Dronken hier op nummer 96 tussen 10 en 10.40 in totaal 8 bakken koffie met 4 verse stroopkoeken. Daarna haalden we uit 2 auto's in totaal 3 fietsen. In 2 groepen van 2 begonnen we de tocht. Na een minuut of 15 waren we bij de hei waar we 2 man kwijt raakte. Na 10 minuten waren we weer met z'n vieren. In ruim een uur maakten we 8 stroopwafels soldaat en maakte 1 Canon en 3 Nikons een paar honderd foto's.

Na een kilometer of 8 waren er 1 saté met brood, 1 uitsmijter spek, 1 uitsmijter ham kaas en 1 Italiaans bol. 3 capuccino en 1 Cola Light. Zeker € 40,--. Daarna nog een kilometer of 10 voordat we bij de 1.700 oorlogsgraven kwamen. Zeker 15 kilometer naar de italiaanse ijssalon voor 4 heerlijke ijsjes. Dan door naar nummer 96 waar in no time 6 flessen Grolsch en 1 jus d'oragne verdwenen in 4 dorstige kelen.

In totaal 36,45 kilometer met een gemiddelde van 17,4 kilometer per uur. Mijn hoogst gereden snelheid 35,5 km/h.

Heren nogmaals, bedankt voor de leuke dag. Het was weer prima en ik zie uit naar onze volgende ontmoeting.

2 reacties:

Chris Gerrist Fotografie zei

Ja, jullie hebben het goed gehad. Achteraf heb ik nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik toch niet ben meegegaan. Als ik de foto's van Gerard zie en jou verhaal lees dan heb ik echt wat gemist.

gr, Chris

Jacko zei

Volgend jaar in de herkansing Chris!