zondag 7 september 2008

Nog meer lawaai.

Zoals ik al schreef waren wij bij de Golden Earring gisterenavond. Daar hoort natuurlijk een voorprogramma bij. De band die daarin speelde was de winnaar van 12 lokale bands die gisterenmiddag om die plaats in het voorprogramma streden. De naam van de band ben ik totaal kwijt. Komt zeer waarschijnlijk omdat het ook totaal mijn soort muziek niet was. Net iets te veel grommende kreten en te scherpe solo's. Maar ze deden meer dan hun best en promoten zichzelf prima op dat grote podium. Wel even wat plaatjes van de drie heren.





2 reacties:

FRANK103 zei

Misschien is een baan als concertfotograaf iets voor je?

NB met behoorlijk groothoek heb je genoeg licht om vrij scherpe foto's te kunnen maken, maar heb je ook al eens wat tele geprobeerd?

Jacko zei

Dit is allemaal met de 50 mm F/1.8. Gewoon omdat dat makkelijk naar binnen te smokkelen was dan de 80-200 van 30 cm lang. En ik had nu licht zat, vaak op 1/500 ste gefotografeerd.

Maar een keer helemaal vooraan met de 80-200 en alle andere objectieven die ik heb bij een bekende band lijkt mij wel wat ja.