woensdag 10 september 2008

Gouden oorringen, the pics at last!!

Paar dagen terug postte ik een teaser van Cesar met de belofte dat er nog wel wat Earring foto's op de blog zouden komen. Nou, dat moment is dus aangebroken.

Donderdag waren we al met vrienden bij Ilse de Lange geweest. Mooi concert hoor, die dame heeft stembanden van goud kan ik je vertellen. De zaterdag erna zou dus de Earring optreden. Maar ja, ook die kaarten moesten €25,-- per stuk opbrengen en we waren al een dure avond weggeweest. De Earring moest maar worden overgeslagen. Totdat swa Jan ineens met kaarten begon te zwaaien. VIP kaarten ook nog!! Kijk zo'n aanbod mag je niet afslaan natuurlijk. Dus togen wij naar de VIP tent. Eerst lekker eten, voorprogramma door zien te komen en dan de hoofdact : Golden Earring. Man wat een optreden! Heerlijke muziek natuurlijk en ook de show erom heen was af.

Heel voorzichtig had ik mijn eenogige kameraatje mee naar binnen genomen. Ondanks alle borden "verboden te fotograferen". Gemonteerd een heel simpel 50 mm objectiefje, maar wel lekker lichtsterk. Witbalans op TL, lichtmeting op "spot" en het diafragma maximaal open. En dan gewoon klikken maar. Na 592 foto's vond ik het genoeg.... Een selectie staat hieronder. Klikken maakt de plaat 1200 pixels groot.

Swa Jan, nogmaals bedankt kerel!!











3 reacties:

FRANK103 zei

Mooie serie Jacko! Ik vraag me af hoe ik het er zelf afgebracht zou hebben, onder die lichtomstandigheden. Spotmeting, witbalans, sportmenu en iso vastzetten op 400 (max 800).

Jacko zei

Jij had zeer waarschijnlijk dezelfde foto's gemaakt hoor. Onze camera's zijn goed vergelijkbaar volgens mij. En onze skills ook hoor.

Het was erg leuk om te doen. Vandaag stonden de officiele foto's hier in het lokale suffertje. Die waren ook erg goed. ik heb de fotograaf zien lopen zaterdagavond. met zo'n dikke witte Canon toeter. Is wel een prof. Heeft zijn studio schuin tegenover ons. Zal hem mmijn diensten eens aan gaan bieden. Gaat de man er fors op vooruit... :-)






NOT !

Jacko zei

Jij had zeer waarschijnlijk dezelfde foto's gemaakt hoor. Onze camera's zijn goed vergelijkbaar volgens mij. En onze skills ook hoor.

Het was erg leuk om te doen. Vandaag stonden de officiele foto's hier in het lokale suffertje. Die waren ook erg goed. ik heb de fotograaf zien lopen zaterdagavond. met zo'n dikke witte Canon toeter. Is wel een prof. Heeft zijn studio schuin tegenover ons. Zal hem mmijn diensten eens aan gaan bieden. Gaat de man er fors op vooruit... :-)






NOT !