maandag 1 december 2008

Koude bedoening bij de jarigheid.

Wel goed lezen hoor! Er staat BIJ de jarigheid. Niet OP de jarigheid. Want die was gewoon zeer gezellig. Zoals gewoonlijk daar...

Swa Jan werd 40 dus togen wij naar Texel. Op zaterdag even naar het strand geweest bij paal 17. Ik hoopte op wat wind- en kitesurfers. Maar ja, die vertonen zich niet bij windje 3. Veuls te weinig reuring voor mooie jumps natuurlijk. Dan maar een soort van serie bedacht ter plekke. Na de foto's was ik blij dat ik weer in de auto kon stappen om een bakkie te gaan doen...

Snappie mijn gedachtengang?


2 reacties:

FRANK103 zei

Weer behoorlijk crea bea hoor, heb je ter hoogte van mijn huis wel even gezwaaid?

Jacko zei

Dat doe ik daar altijd!!

NOT.

Met de middelvinger omhoog meestal omdat ze in die regio zo beroerd rijden.... :-)