zaterdag 20 december 2008

Scalextric Maserati

Vanmiddag was ik even bij ons aller Klaas B. te P. Voor een paar Carrera baanstukken. Daar was helaas niet al te veel van. Kunnen scoren 3 x bocht 2, 2 x 1/4 recht en 1 x 1/3 recht. Niet veel maar het begin is er. Nog eens wat snuffelen in de krochten van Internet om nog meer op te duiken.

Toen ik af wilde rekenen stond hij daar. De Scalextric Sport Maserati. Ik kon de verleiding niet weerstaan. En voor die € 20,-- !! Beetje korting gedobbeld bij Evelien en weg was The Slipper weer.

Hieronder wat plaatjes. Wederom uit de losse pols en low profile maar gewoon voor de jolijt.

7 reacties:

FRANK103 zei

Op een auto van 20 euro nog korting krijgen ook! Volgende keer als ik naar Klaas ga kom ik jou eerst ff oppikken Jacko!
Maar het is zeker een mooie Maserati. Bij Klaas staat het vol met mooie racebaanauto's!

Anoniem zei

Heerlijke foto's Slippery..

Tjonge wat is dit verleidend. Ik heb nog een zolder die als berghok gebruikt wordt. Als ik de zolder leeg schep dan past daar makkelijk een leuke baan....
En dat met de huidige crisis. Toch een stuk goedkoper dan een mooie lens :D

Chris

Jacko zei

Ik zou zeggen Chris: give it a try!!

De maatjes en ik leggen nog wel eens een keertje een baantje denk ik. En aders gaan we een keertje samen naar 't Kasje.

Steffer zei

Losse pols? Dit lukt me niet eens met een vaste pols!!

Jacko zei

En in een eenvoudige race zet jij mij op 10 rondes....

PorscheHarry zei

Ah, de eerste slotcar is alweer binnen? Je was net alles kwijt aan die gozer uit het Oosten ;-) Fraaie Maserati overigens. Zou je je oude regelaar ook gaan missen, dan hoor ik het wel.

Jacko zei

Voor een standaard Carrerabaan voldoet een standaard Carrera regelaar. Wel even wennen dat je daar je duim moet gebruiken, dat wel ja....