maandag 3 november 2008

Boswandeling.

Zo ergens aan het begin van de zondagmiddag slaat altijd de verveling toe in huize Morren. De boterhammen zijn gezakt, de vaat is aan kant en dan? Ja, en dan?? Dan moet er een activiteit ondernomen worden. Aniek wil altijd fietsen, Aron wil altijd thuis blijven, Annemieke wil altijd weg en ik... ik wil eigenlijk helemaal niets. Maar ja, mijn stem geeft dus de doorslag. Het duurde en paar jaar maar eindelijk heb ik hier in huis dus ook wat te zeggen! Het doel van de zondagmiddagactiviteit. Ha !!

Lekker belangrijk...

Dit keer naar het bos. Niet naar de hei natuurlijk want daar is het geen herfst. Althans, niet zichtbaar. Maar weer eens naar De Sijsselt. Niet naar de plek waar we altijd naar toe gaan maar helemaal naar de andere kant. Voor de kenners: bij de ENKA volkstuinen.

Prachtig bos daar hoor. Mooie lange lanen en paden met heel veel mooi gekleurd blad. Niet geheel toevallig had ik de camera mee genomen natuurlijk. Kon niet alleen mooie plaaties schieten maar hoefde daardoor ook niet mee te doen aan de activiteiten in de bovenste twee foto's. Niet actief in ieder geval. Passief wel want Aron wist me heel goed te vinden met een hand vol lekker soppig nat herfstblad...




4 reacties:

Chris Gerrist Fotografie zei

Kijk, dit is toch veel leuker dan met die ouwe fotograaf uit Renkum op pad te gaan...
Mooie foto's. Heerlijk die herfstkleuren.

Chris

Jacko zei

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :-)

Hoest?

Mag ook per mail natuurlijk.

FRANK103 zei

Lekkere bosplaatjes. Zijn hier ook naar het bos geweest, bal mee ipv de camera. Heb je ook nog ondergaande zonnen geschoten? Was gister ook erg mooi!

Jacko zei

Die heb ik hier niet gezien Frank. Wellicht helaas want dat is altijd wel een mooi onderwerp vind ik zelf.

Is hier ook wat lastig om een mooi vlak uitzichtsveld te krijgen. Moet ik echt ver van huis.