vrijdag 7 november 2008

KEMBA XVI, de bevrijding.

Eindelijk, na veel zwoegen, zweten, passen, meten en tussentijds nietsdoen is dan eindelijk de slaapkamer klaar. Pffffffff wat een klus zeg.


Het begon met slechts één losse plafondplaat maar resulteerde in een volledige strip van de slaapkamer totop de originele bouwkundige muren, vloeren en plafonds. Daarna werd alles langzaam maar gestaag weer opgebouwd.

En ik moet zeggen dat het resultaat prachtig is geworden. Er moeten nog een paar snuisterijen worden gekocht om in de vensterbanken te zetten, d'r moeten nog wat planten komen en ik moet nog even twee foto's laten afdrukken voor in die twee lege IKEA lijsten die op de sitetabel staan.

Je Oooooooh en Ahhhhhhhh kun je bij de reactiez kwijt!



3 reacties:

Chris Gerrist Fotografie zei

Jack,

jij mag bij mij thuis ook komen klussen. Mooi hoor..
Dat schilderij is wel weer een gemiste kans. Die had van jezelf moeten zijn.

Chris

FRANK103 zei

Ooooooooooh


Aaaaaaaaaah

Is dat trouwens niet schrikken, iedere morgen, je kop in zo'n grote spiegel? Die komt er bij ons niet in hoor, ik durf mijn bed dan niet meer uit!

Jacko zei

Juist daarom hebben wij zo'n grote spiegel Frank!!

Alle lof aan vrouwlief Kemba en handige Herman de buurman hoor. Ik ben meer van het slopen en simpelweg schilderen. En daar was genoeg van te doen deze klus!!