donderdag 13 november 2008

Fietsen, vooral heel veel fietsen.

Vandaag ben ik maar eens naar het Nationaal Park de Hoge Veluwe geweest. Natuurlijk op de fiets. En dan niet zo'n beroemde witte fiets. Nee, gewoon op mijn eigen fiets. Helemaal vanaf huis. En dat was best wel ver en ik heb dan ook best wel moeie beentjes. Een dikke 50 kilometer is best veel voor een ongetraind iemand.

Maar het was de moeite waard moet ik zeggen. Best een leuke dag gehad zo in m'n eentje. Eindelijk niemand die me tegenspreekt of zegt wat ik allemaal de komende uren moet gaan doen.

Zo vlak bij de ingang van het Kröller Müller zag ik iets vreemds in de grond staan. Zeker door een bouwvakker van de steiger gegooid.

De andere foto's volgen nog. Eerst een tijdje met de beentjes omhoog...


7 reacties:

FRANK103 zei

Je had vandaag wel goed weer om te fietsen Jacko! En 50 kilometer is best een eind, vooral op een stadsfiets.

Jacko zei

Ho ho, geen stadsfiets hoor. Een echte Hybride. Je weet wel, zo'n stevig frame maar wel 24 versnellingen. Waarwan je er hooguit 4 gebruikt.

Maar het bleef een eind. Vooral terug. Er was inderdaad niet veel wind maar dat beetje wind wat er ewas had ik wel pal tegen. En dan ging het pad ook nog eens op en neer. Pfff, vermoeiend hoor.

Jacko zei

Ho ho, geen stadsfiets hoor. Een echte Hybride. Je weet wel, zo'n stevig frame maar wel 24 versnellingen. Waarwan je er hooguit 4 gebruikt.

Maar het bleef een eind. Vooral terug. Er was inderdaad niet veel wind maar dat beetje wind wat er ewas had ik wel pal tegen. En dan ging het pad ook nog eens op en neer. Pfff, vermoeiend hoor.

Jacko zei

Ik heb vanavond de dubbeleritis geloof ik... :-)

FRANK103 zei

Of overbelaste spieren in de vingers waardoor je dubbel op de linkermuistoets klikt?!

Maar met de racefiets gebruik ik ook maar 2 versnellingen hoor, de rest zit er alleen voor de foto's op!

Mocht je je op de woensdag(ochtend) vervelen, ik ben altijd vrij en ik heb ook nog wel een extra fiets in de schuur staan. Een rondje bos is hier ongeveer 30 kilometer...

Jacko zei

Pffff, ben nu al moe.

Chris Gerrist Fotografie zei

Die bouwvakker heeft dat schepje jaren geleden verloren. Vermoedelijk een Pool die uitgewerkt is in Nederland.

Chris