woensdag 5 november 2008

Mistig

Gisterenmorgen was ik onderweg met het Openbaar Vervoer. Lekker relaxed vanachter het raampje zag ik een mistig landschap voorbij komen. Begin van de middag weer thuis en meteen maar op de fiets gesprogen en het Binnenveld in gereden. Prachtig daar hoor. Maar ja, alle wegen zijn daar bochtig en normaal heb ik wel een hoge Wageningse flat als baken. Nu dus niet.... Na lang fietsen besloot ik het op te geven en het toch maar te vragen. Mijn richtingsgevoel was dus exact 180 graden gedraaid. Nog net op tijd om Aniek uit school te halen.

Wel heerlijk gefietst en ook best wel mooie foto's gemaakt. Geven de sfeer goed weer.

De foto's zijn weer klikbaar voor een groter beeld, terug via "back" in je browser.

4 reacties:

Chris Gerrist Fotografie zei

En ik maar denken dat ik de enige ben met het richtingsgevoel van een gemiddelde gele kanarie haha
Lekkere sfeerfoto's.

Jacko zei

Normaal gaat het heel goed maar ik had echt duidelijk last van de mist. Geen orientatiepunten meer...

Vanmiddag nog even naar het bos. Waarschijnlijk ben ik dan vanavond op TV in het politiebericht... :-)

FRANK103 zei

Heerlijke mistige foto's Jacko! Ik weet niet of het aan de d300 ligt, maar je lijkt weer een klasse beter te zijn fotograferen!

Maar dat Openbaar Vervoer, dat is dn weer een klasse minder. Hachelijk?

Jacko zei

Ik moet zeggen dat een nieuwe camera wel een goede stimulans is ja. Bedankt voor 't compliment.

OV gaat prima hoor. Als je geen haast hebt...